Thomas over baby’s in de buik…

Vorige week moest ik heel hard lachen met Thomas. We hadden een gesprek toen we in de auto zaten. We passeerden langs het huis waar we vroeger woonden toen Thomas nog niet geboren was en dat vertelde ik hem.

Thomas: “Maar woonde ik hier ook?”
Ik: “Neen, je was nog niet geboren.”
Thomas: “Waar was ik dan?”
Ik: “Uhm….in mijn buik.”
Thomas: “Ah, en Mathis dan? In papa’s buik?”
Ik: “Neen, in mama’s buik.”
Thomas: “Zat Mathis dan achter mij en schopte hij dan tegen mij? Maar mama, toen ik in jouw buik zat, schopte ik met mijn schoentjes tegen jouw buik hé?”
Ik: “Neen Thomas, in mijn  buik had je geen schoentjes aan. Je was helemaal in jouw blootje.”
Thomas: “Haha! Dàt kan niet mama!”

Ja…kinderlogica. 🙂

Geef een reactie

