Even voorstellen…

Hallo iedereen,

 ik ben Isabelle Vandewalle, 25 jaar (bijna 26 :-)). Ik ben gehuwd met Christophe, ben mama van Thomas (2,9j) en zwanger van onze tweede spruit.

Ik ben afgestudeerd als kleuteronderwijzeres in het jaar 2003 en heb al talloze interims achter de rug, de ene wat langer dan de andere. Momenteel mag ik niet werken en zit dus thuis. Om er toch nog wat in te blijven en omdat ik er toch constant mee bezig ben, besloot ik deze blog op te richten (een idee dat al geruime tijd in mijn achterhoofd aan het broebelen is, maar wegens tijdgebrek nooit tot stand gekomen is).

Het is de bedoeling om via deze blog ideeën en informatie uit te wisselen. Als ik iets leuks uitgeprobeerd heb of naar een bijscholing geweest ben, zal ik dat op de blog plaatsen.

Zo, een kleine voorstelling van mezelf en wat ik met deze blog wil bereiken. Als je meer info wilt, laat gerust een reactie achter of mail me.

 Isabelle

Een gedachte over “Even voorstellen…

Geef een reactie

